Posiadanie wizytówki w postaci strony internetowej wymaga analizowania i pewnego nakładu pracy. Nie ogranicza się to wyłącznie do postawienia strony na serwerze www. Warto już na etapie pomysłu należycie przeanalizować koncepcję strony aby później nie należy było ponosić dodatkowych kosztów na zmiany. Jeżeli już nie mamy doświadczenia ani myśli to może się tym zająć projektant stron internetowych. Fachowo zrobiona strona firmowa powinna zawierać przede wszystkim nazwę firmy oraz logo które będzie odróżniać się na tle innych firm. Strona powinna być przejrzysta oraz czytelna dla odbiorcy. Powinna zawierać bieżące informacje dotyczące firmy żeby klienci byli na bieżąco. Projektant stron internetowych wie, że powinno się wyróżniać bardzo istotne detale i funkcje już na poziomie strony głównej. Strona główna musi przekonać klienta, że jest to atrakcyjny go serwis i firma. Uwagę odwiedzających najbardziej przykuwają promocje i różnego rodzaju upusty, więc jeśli ta opcja jest to powinna być umiejscowiona w łatwo dostępnym miejscu. Zazwyczaj na stronie umieszczony powinien być kontakt do danej firmy, który jest niezbędny do komunikacji z odwiedzającymi. Powinno się także zachęcić taką osobę do ponownych odwiedzin, poprzez zapowiedź nowych treści w zakładkach: nowości, promocje, aktualności czy blog firmowy. Można również zamieścić na stronie galerie firmową oraz jakieś krótkie filmiki ukazujące naszą firmę podczas pracy (spoty). Przez to nasza firma stanie się dla nabywców bardziej zachęcająca i wzbudzi ichniejszym zaufanie. Powinien być też zawarty formularz lub jakaś krótka ankieta na zagadnienie naszych usług i pracy firmy. Przekonamy się wtedy jakie są opinie naszych konsumentów, co jest dobrze a co powinno się jeszcze poprawić. Ichniejszym zdanie jest wszak bardzo ważne. Osoba, która zajmuję się zawodowo takimi rzeczami i tworzenie stron internetowych tworzy codziennie bardzo dobrze wie wszystkie te rzeczy i zanim zajmie się stworzeniem strony przeprowadzi z nami krótką rozmowę.
Źródło: agencja interaktywna