Firm jest wiele. Każda zarejestrowana działalność gospodarcza, wręcz jeśli jest jednoosobowa jest także firmą. Są niezbyt duże i duże, oferują rożnego typu usługi. W katalog firma zapisany jest kontakt telefoniczny, mailowy, adres siedziby firmy no i na pewno zakres usług. To natomiast nie w każdej chwili, bo zależy to od katalogu i jego rodzaju. Jeżeli pozostaje tam bardzo dużo miejsca, to można korzystać z tego i napisać jakie firma realizuje usługi. To niewątpliwie w wielu sprawach bardzo pomoże i prawie każdy będzie z tego zadowolony. O ile nie ma miejsca, można też podać adres spersonalizowanej strony internetowej, przez którą można zobaczyć jaka jest oferta firmy, galeria zdjęć, portfolio. Stronę internetową posiada w tej chwili każdy. Ona daje pewną informację i pomaga klientowi w wyborze. Każdy usiłuje aby strona była jak najbardziej profesjonalna i żeby zyskała uznanie w oczach kontrahentów. Chodzi o to, aby firma wypadła na jej tle jak najlepiej. Wówczas uzyska się zamierzony efekt. Sama strona natomiast nie za każdym razem wystarcza. Trzeba się jeszcze postarać w inny metodę. O stronie również powinno się dać gdzieś informacje, powinna być znana. O ile tak będzie, dopiero wtedy będzie wszystko w porządku. Warto więc zainteresować się i zrobić wszystko, żeby było zrobione jak powinno się. Nie ma co unikać umieszczania notatki w katalogach, bo w pierwszej kolejności to tam klienci zaglądają, by skorzystać z jakiejś oferty. Jest to dla nich niejednokrotnie pierwsze miejsce, gdzie zaglądają. Jeżeli nie mają pojęcia o istnieniu jakiejkolwiek firmy, nie znają jej nazwy, to dla nich zaglądanie do katalogu jest najlepszą z możliwych wyborów. To tam sprawdzają ile na danym terenie jest firm i jakie. Mogą korzystać z jednej z nich, bądź sprawdzają w adresach, która jest najbliżej. Jak firma ma własną stronę internetową, to w tym samym momencie do niej zaglądają. Warto się postarać i zrobić wszystko, by firma była widziana w oczach kontrahentów jak najbardziej pozytywnie. Zagwarantuje się tym sposobem utrzymanie na rynku.