W dobie internetu, w dobie prowadzenia weń biznesu, reklama jest rzeczą niesłychanie bardzo istotną. Każdy prowadzący przedsiębiorstwo z całą pewnością wie, w jaki sposób ważna jest reklama, a raczej jej skuteczność.
Myśląc o reklamach, w każdej sytuacji mam przed oczami widok z któregoś filmu, przedstawiającego Times Square i milionem reklam na tej ulicy – paskudztwo. Ludzie coraz w dużej liczbie przypadków zwracają uwagę na zaśmiecenie przestrzeni publicznej reklamami, billboardami i innymi podobnymi. Myśląc o reklamie w internecie, ten wcześniejszy Times Square w moim umyśle ulega zmniejszeniu i przekształceniu w witrynę internetową, pełną bannerów, pop-upów, reklam we flash, z automatycznym odtwarzaniem i innymi, zbędnymi wodotryskami. Widząc tyle reklam właściwie każdy użytkownik globalnej sieci przestaje zwracać na to uwagę, a wszelkie próby wywołania reakcji skutkują instalacją adekwatnego oprogramowania, które zablokuje reklamy i ułatwi życie użytkownikowi. Skuteczność tego typu reklam? 0, może 1, może 5 procent, raczej nie więcej.
Dlatego również prawie każdy, kto pragnie tworzyć własną pozycję w internecie, ściągać nowych nabywców, zainteresować swoją ofertą, nie powinien być nachalny. Wyszukuję w wyszukiwarkę producenta drzwi? Wyskakuje kilkaset linków, jednak na samej górze znajdziemy linki sponsorowane, które także klikam, bo odnoszą się do moich poszukiwań.
Opisany powyżej scenariusz obrazuje działanie Wyszukiwarkę Adwords – narzędzie nienachalne, przyjemne i proste w użytkowaniu, skuteczniejsze od reklam wyświetlanych na portalach. Adwords umożliwi każdej firmie rozwinąć się, dostać nowych nabywców, a także wyrobić opinię o „firmie, która nie wwala swoich reklam wszędzie gdzie się da”.
Sprawdź: adwords gdynia.