Profity z lojalności – program lojalnościowy

Każdy z nas codziennie chodzi do sklepu i robi zakupy tak zatem Ci słyszeli, że istnieje coś takiego w jaki sposób program lojalnościowy. Dla tych, którzy nie wiedzą przypomnijmy, że jest to działanie marketingowe, które ma na celu zwiększyć liczbę sprzedaży osobistych produktów a też zacieśnić więzi z klientami. W wielu przypadkach duże hipermarkety oferują programy lojalnościowe za radą, których zbieramy różnego rodzaju punkty, które potem wymieniamy na nagrody. W ostatnim czasie na stacji paliw Orlen był bardzo ciekawy program motywacyjny, z którego korzystało bez liku kierowców. Tankując samochód można było dostać odpowiednią ilość punktów, którą potem można było zamienić na interesujące nagrody rzeczowe albo pieniężne. Większe markety stosują karty rabatowe stałego klienta, które sprawiają, że ludzie w wielu wypadkach odwiedzają konkretny sklep gdyż wiedzą iż za dane zakupy otrzymają rabat. Coraz w wielu sytuacjach można spotkać programy lojalnościowe w sklepach internetowych. Za opracowane zakupy możemy otrzymać punkty, które możemy przy następnych zakupach wykorzystać w postaci rabatu czy także uzbierać i wymieniać na różne gadżety. Sposobności jest de facto kilka jedynie powinno się umieć z nich poprawnie skorzystać. Dzięki takim działaniom marketingowym sklepy pragną przyciągnąć większą ilość klientów w celu zaoferowania im spersonalizowanych produktów czy usług. W znaczącej liczbie sytuacji można program lojalnościowy zaobserwować w solarium czy na siłowni. Dostajemy karnet na wykorzystanie w, którym co któreś wejście jest tańsze albo w całości darmowe. Programy lojalnościowe są wyrafinowane i mają realny wpływ na sprzedaż, a ponad połowa Polaków przyznaje, że partycypuje przynajmniej w jednym programie lojalnościowym albo ma kartę stałego klienta. Jest to bardzo dobry pomysł jeśli zostaje na rynek wprowadzona nowa marka i powinno się ją rozreklamować.

Zobacz więcej: program lojalnościowy